PTS S.A.

Nasza misja

Wsparcie

PTS chce świadczyć usługi w taki sposób, aby wszyscy, zarówno klienci jak i pracownicy mieli poczucie komfortu i harmonii z otaczającym ich światem. Ważne dla nas jest by mogli czuć się nie tylko klientami czy pracownikami – ale przede wszystkim podopiecznymi. Troszczymy się o komunikację między ludźmi, umożliwiamy zaplanowanie sobie czasu i pomagamy osobom, które związały się z PTS.

Przyrzeczenie

Obietnica składana Klientowi jest miarą jakości usług firmy. Pracownicy firmy PTS to ludzie sumienni i godni zaufania. Dla nich słowo dane Klientowi stanowi czynnik regulujący harmonogram pracy i daje nadzieję na określanie siebie mianem niezawodnych partnerów w zapewnianiu komfortu funkcjonowania we współczesnym świecie.

Profesjonalizm

Stoimy po stronie dobrych praktyk sprzedaży. Znamy normy i standardy postępowania, bierzemy pełną odpowiedzialność za swoje działania. To podstawy naszej pracy i funkcjonowania marki PTS.

Idź do góry