PTS S.A.

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie poznamy Państwa zdanie o jakości naszych usług, jak również przyjrzymy się Państwa sugestiom co do dalszych kierunków rozwoju naszej firmy.

Biuro Obsługi Klienta

Pon-Pt, 9.00-21.00
W Biurze Obsługi Klienta dowiesz się o szczegółach oferty PTS S.A. Możesz złożyć tu zamówienie, na podstawie którego zostanie przygotowana umowa świadczenia usług telekomunikacyjnych i umówione spotkanie z naszym przedstawicielem.

801 006 026 (całkowity koszt połączenia jak za 1 minutę wg taryfy operatora)

bok@ptstelekom.pl

Dział Reklamacji

Pon-Pt, 9.00-17.00
W Dziale Reklamacji możesz zgłosić swoje uwagi lub zastrzeżenia na temat jakości usług oferowanych przez PTS S.A.

Reklamację możesz zgłosić na kilka sposobów:

  • telefonicznie, kontaktując się z pracownikiem Działu Reklamacji pod numerem telefonu

801 006 026  (koszt połączenia wg taryfy operatora)”

  • za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres

bok@ptstelekom.pl

  • listownie, na adres:

PTS S.A.
Dział Reklamacji
ul. Szewska 5, 50-053 Wrocław
PTS S.A.
ul. Szewska 5, 50-053 Wrocław,
NIP: 895-199-96-80 | REGON: 021555428 | KRS: 0000398257

Spółka wpisana do rejestru firm telekomunikacyjnych prowadzonego przez państwowy Urząd Komunikacji Elektronicznej

Idź do góry